Главная | Правила сайта | Sitemap | Обратная связь | RSS


  • Photoshop
  • Клипарт
  • Шаблоны
  • Софт
  • Учебники
  • 3D
  • Шрифты
  • Уроки
  • Журналы
  • Иконки
  • Обои
  • Прочее



  • Nature background with blossom branch of pink flowers and butter
  • Фотошаблон - Красавица возле BMW
  • Рамка детская – Мушкетёры короля
  • Seamless border on light vector background
  • Женский шаблон для фотомонтажа - Богатая леди
  • Рамка женская – Жемчужная
  • Construction and Fire Prevention concept
  • Фотошаблон для фото - Сильнее мужского пола
  • Рамка для школьных фото - Мой выпускной
  • Beauty seamless pattern with flowers, lace frame

  • 2012 2013 2011 2000 1961 видеоуроки уроки фотошопа видеоуроки по фотошопу 1979 DVD 7099 2014 2010 DVDRip Anime Studio Pro Lightroom 3d модели обои природа животные креатив wallpapers клипарт клипарт png клипарты для фотошопа девушки шрифты для фотошопа футажи для видеомонтажа hd mov фоны дерево иконки icons цветы детские уроки рисования карандашом кисти для фотошопа овощи русские красивые стили для фотошопа мультяшное vector флаги символика векторный клипарт автомобили

    Показать все теги

    Все для дизайнера и веб мастера » Уроки » Character Design for Games and Animation Volume 1

    Character Design for Games and Animation Volume 1

    Категория: Уроки



    Character Design for Games and Animation Volume 1

    In this first of two DVDs, Cameron Davis discusses character design at its most fundamental. He begins with basic design theory, color and shape, and shows how to use them to visually tell a story with a character. Beginning with a loose story, Cameron takes you through his thought process when designing for games or animation. From brainstorming to loose sketching, reference gathering and silhouette studies, Cameron shows all the stages of ideation and ends with a finished line drawing that is ready for color.

    Topics covered

    Design Theory
    Color and Shape
    Brainstorming and Sketching
    Gathering Useful Reference
    Silhouette Studies
    Visual Storytelling

    Chapters

    1. Warm-Up
    2. Design Theory - Horns vs. Halos
    3. Referencing Nature - Jocks vs. Stoners
    4. The Final Design
    5. Getting the Brief and Brainstorming
    6. Building Visual Vocabulary
    7. Focusing the Design
    8. Thumbnails / Silhouette
    9. Facial Studies
    10. Refining Shapes and Materials
    11. Tweaking Digitally / Thinking Graphically
    12. Personality Sketch
    13. Loose Turnarounds
    14. Orthographic Front and Side / Final Line Drawing

    Год выпуска: 2010
    Продолжительность: 105 min
    Производитель: Gnomon Workshop
    Язык: английский
    Размер: 1.52 GB

    Скриншоты:
    дизайн персонажей
    Copyright © 2012 - 2018. GraphicSite.ru - Все для дизайнера и веб мастера